BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~mErekA yG sH0meL~

Friday, November 30, 2012

~ S.U.D.A.H.L.A.H ~


EH kalau dah update sekali rajen pulak update lg..
^___^


Sudahlah menangis wahai hati, bertahanlah !
Sudahlah lemah wahai jiwa, kentallah !
Sudahlah mengalah wahai diri, bangunlah !
Sudahlah.. pergilah~

Ak juga mahu bahagia
Aku juga mahu tenang
Ikhlaslah hati ikhlaslah diri
Menerima semua ini

Ku panjat doa hanya kepada-MU
Harapanku hanya pada-MU
Aku yakin dengan janji-MU
Bersabarlah wahai hati

~ ALLAH tak bagi apa yg kita mahu sebab ALLAH nak bagi apa yg kita perlu ~

ayat fav ku..:')
Nasihat buat diri
Aku mahu jadi lebih tabah.. insyaALLAH 






6 comments:

azam said...

post nye tacing aje...
ca post bnda2 yg hepi sikit...

mIsS n_n said...

hoho..ikut mood laa.. time epy ak xsuke menulis.. =P

Zara said...

sudahlah berduka wahai hati..
Semoga hati bersulam pelangi..

oke, orang tak pandai bermadah macam nadi..

hihi..
jangan sesedih..

kalo sesedih orang ade...
just talk to me bebeh

tenku butang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 123
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Anne Adnan said...

Assalamualaikum!

Nak duit tapi malas nak keluar daripada rumah? Haaa sini sini. Melalui RM20Segera ni korang tak payah keluar rumah pun takpe, asal korang ada internet & rajin berusaha. Modal business ni RM 20. Haa percaya tak? Modal dia ciput je. Tapi income nanti haaa berlipat-lipat.

Raya dah nak dekat, kalau korang join RM20segera ni, korang dapatlah jugak tambah duit untuk berbelanja raya nanti. Apa nak tunggu lagi? Cepat-cepatlah join ye :D Confirm tak rugi punya!

Kalau rasa hati tu melompat-lompat nak join, klik sini; http://www.rm20segera.com/?r=thegeek

Scroll bawah bawah sikit, ada 'daftar sekarang'. Semoga berjaya! :)

Anne Adnan said...

Assalamualaikum!

Nak duit tapi malas nak keluar daripada rumah? Haaa sini sini. Melalui RM20Segera ni korang tak payah keluar rumah pun takpe, asal korang ada internet & rajin berusaha. Modal business ni RM 20. Haa percaya tak? Modal dia ciput je. Tapi income nanti haaa berlipat-lipat.

Raya dah nak dekat, kalau korang join RM20segera ni, korang dapatlah jugak tambah duit untuk berbelanja raya nanti. Apa nak tunggu lagi? Cepat-cepatlah join ye :D Confirm tak rugi punya!

Kalau rasa hati tu melompat-lompat nak join, klik sini; http://www.rm20segera.com/?r=thegeek

Scroll bawah bawah sikit, ada 'daftar sekarang'. Semoga berjaya! :)