BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~mErekA yG sH0meL~

Friday, March 18, 2011

....................

Xboleh tido...
Ye..buat esemen...
Tapi ada yg mengganggu fikiran skunk ni...
huhu
Sedihnya...sangat sedih...
Nape manusia cepat berubah..
Aku harap sgt keadaan ni back to normal..
Tolonglah..
Ya ALLAH....
Tunjukkanlah kebenaran..
Sesungguhnya aku rasa xmampu lg...
...Sedih,Kecewa,Terasa,Geram,Bersalah...
Semuanya negatif..
Tolonglah..aku xnk mcm ni...
Aku xlarat dah nak lalui sume ni..
Memang boleh memaafkan n cuba melupakan
Walaupun xpenah ada kata2 maaf dipohon..
Aku tetap cuba memaafkan..
Tapi benda dh jadi..
Hati aku pulak memang sgt terusik..
Betul lah org kata
Terlajak perahu boleh ditarik, terlajak kata??
Mampu ke kembali spt dulu?
Tak kan..
Mesti takkan sama mcm dulu..
Sesungguhnya aku merindui waktu dulu...
Maafkan aku andai mmg semua ni berlaku kerana salah aku....

5 comments:

nurul fatihah said...

dats not ur fault dear..huhu..moga ALLAH bukakan pintu hati insan tersebut..tunjukkanlah kami jalan yang lurus YA ALLAH..jauhilah kami dari segala bala bencana, maksiat & kejahatan..

mIsS n_n said...

huhu...aminnn....
thanks dear...
insyaALLAH...harap2 sgt begitu...
pls dun leave me to face it,k..
need support..

mIsS n_n said...

blog yunk ke ni?nape xleh bukak pun?huhu

iwan said...

=(

mIsS n_n said...

erk..knpakah??