BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~mErekA yG sH0meL~

Sunday, February 12, 2012

~ 120212 ~

Hari ni date lawo..
Mesti belah KL/ mana2 negeri yg cuti Ahad, de wat majlis kawen..
Negeri ak, Terengganu xcuti so probability de majlis kawen tu tipis..~
Semalam baru usai majlis kawen pak sedara ak yg bongsu belah abah
Penat sgt terasa
Tp rasa mcm lg 'puas' brbndng majlis2 sblm ni
Sbb dah rasa makin 'dewasa'
Mcm2 keje leh 'masuk campur'.. hoho



De jgk msg ak, ckp sal 1202
Mula2 ak pelik gak..
Tp ter-remind lak nape kwn2 mention camtu
Sbb no fon ak
Haha
Ak dah penah explen xde pape pn
Kat blog pn ak penah wat entry no ni
.::Satu Dua Kosong Dua::.
Haish~
Tapi xkesahla pe nak dikata/ difikir pn..
Mulut org xleh tutup, minda org xleh kawal
Ye dop? =)

Tapi hari ni jugak dah masuk 3hari adek ke2 bongsu ak saket..
Kalau sok x ok jgk, abah nk masukkn ke wad..
Ak harap, ak doa sgt2
Cepatlah adek Chie sembuh
Memang dia agak 'nakal', besala budak2..
Tapi kenakalan tu la yg m'riuhkan umah ni
Sgt rindukan ke'aktifan'nya


Adik Chie, kena cepat sehat sbb kak ya nop balik u dkt doh ni..huhu ='(


2 comments:

IQ = Iez Qis said...

=) nadia dn ira mmg rajen!

Julie M Gumpil said...

Hi.. I blogwalking je.. tukar2 blog? Ni i punya: http://health-wellness-nature.blogspot.com/.. see u k...